17:39

3, 2, 1, start!

Czy wrócisz tu 
I czy aby na pewno?

Hejka. 
Wracam. Wracam po raz n-ty, bo tym razem mam nadzieję, że się uda. Chciałabym znów blogować, jak kiedyś, jakieś trzy lata temu. Wtedy to kochałam, potem brak czasu, inne obowiązki, życie... i wszystko padło. Próbowałam wrócić, ale się nie udało. 
Teraz musi się udać. A jak się nie uda, to już nigdy nie założę żadnego bloga.

Co tu będzie?
Chciałabym wiedzieć. Wszystko. Lajstajl, czy jak to się mówi. Będzie fajnie, tyle wiem! 

Może się lepiej poznamy?
Mam na imię Kamila, ale mówią na mnie różnie. Mam 23 lata, czego nie widać, ale o tym przekonacie się później. Kocham muzykę, koncerty, jedzenie, sen i święty spokój. Czasem staram się być perfekcyjną panią domu, ale wychodzi mi to średnio.
W każdym razie, więcej dowiecie się w swoim czasie. 
Teraz wasza kolej, powiedzcie coś o sobie. 


3 komentarze:

  1. My obie tak wracamy - odchodzimy - wracamy - odchodzimy... i tak do emerytury! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że zostaniesz już teraz na dłużej. Ja sama się przeniosłam i próbuję stworzyć nowe miejsce. Nie wiem jak wyjdzie, jak długo będę i co będę z tym robić. Trzymam kciuki byś została już na długo :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wracanki , Blogger